3. nov. 2016

The Daily Marker: 30 day Coloring Challenge - day 1,2,3

Rade barvate? Jaz obožujem svoje Copic markerje! Zato sem komaj čakala na tale 30 dnevni izziv, ki ga organizira super talentirana Kathy Racoosin na svojem blogu The Daily Marker : 30 Day Coloring Challenge . Izziv se je začel 1. novembra - 1 dan, 1 "barvanje". ;)



Ideja je, da si vsak dan vzamete 5 minutk časa zase in nekaj malega pobarvate - lahko je samo mini odtisek in tako vadite. Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo (moj priljubljen rek trenutno, ki ga moj sine pogosto sliši, ko vadiva branje :) .

Danes vam pokažem kaj sem pobarvala 1,2 in 3. dan iziva - vsakodnevno me lahko spremljate na Instagramu pod kreativni_utrinki.

Dan 1:





Uporabljeno:
  • Blazinice: Memento black, Peackock Feathers Distress,
  • Papir: bela osnova, bel šeleshamer, MFT papir, 
  • Štampiljke: Mavelu napis, Penny Black,
  • Šablone: Najlepši par kvadrati + okrogli okvirji s šivi , venček ? ,
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix, Copic markerji, izsekovalnik krog + zvezdica,
  • Dodatki: /.

Dan 2:




Uporabljeno:
  • Blazinice: Memento black,  Versafine black, Peackock Feathers Distress,
  • Papir: bela osnova, bel šeleshamer, akvarelni papir, 
  • Štampiljke: Mavelu napis, Jane`s Doodles,
  • Šablone: Najlepši par kvadrati, Lawn Fawn bordura s smrekami, Memory Box srček ,
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix,  Zig Clean Color Real Brush, stencil Najlepši Par sneg, bela embosirna pasta,
  • Dodatki: /.


Dan 3:

Uporabljeno:
  • Blazinice: Memento black, Peackock Feathers Distress,
  • Papir: bela osnova, bel šeleshamer,
  • Štampiljke: Mavelu napis, Jane`s Doodles,
  • Šablone: Najlepši par kvadrati, 
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix, Copic markerji,
  • Dodatki: enamel dot.

Lep pozdrav,

Simona

3 komentarji:

  1. Hudooo lepo. Jaz imam na seznamu, da tudi enkrat sodelujem ;-) ampak nimam markerjev :-/

    OdgovoriIzbriši
  2. Keti, saj ne rabiš imet markerjev. ;) Lahko barvaš s čemerkoli ' vodenke, suhe barvice, akvareli, karkoli ti leži.

    OdgovoriIzbriši
  3. To je res dober izziv za vajo in sproščanje. Veselo in pisano je pri tebi.

    OdgovoriIzbriši