29. avg. 2016

Morje

Jaz se ga nikoli ne naveličam. Pa otroka tudi ne. Ure in ure lahko sedimo pri vodi in brskamo po kamenčkih za morskimi zakladi. 



Izzivi:

Uporabljeno:

  • Blazinice: Versamark, Peackock Feathers Distress, Memento Tuxedo Black,
  • Papir: bel šeleshamer, bela osnova, 
  • Štampiljke: Lawn Fawn  So Jelly, Hero Arts "Hello", Jane`s Doodles Simon,
  • Šablone: Najlepši par okvirji,
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix, Copici, čopič, heatgun, HA bel embosing prah, črn tanek flomaster,
  • Dodatki:Neat&Tangled sequins.

Lep pozdrav,
Simona

3 komentarji:

  1. Morjeee ... tudi jaz sem ena tistih, ki sem srečna že, če sem samo zraven njega.
    Voščilnica pa je zelo prikupna s temi luštnimi morskimi živalicami

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo kjut! Obožujem turkizne barve. Jaz sem tudi čisto morska, že zdaj ne vem kako bom še eno zimo preživela ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. O kakšne simpatične meduze ;)

    OdgovoriIzbriši