26. avg. 2016

Brown Sugar Challenge Blog: Izziv #213 - Bela, črna in mint

Petek je in pri Brown Sugar Challenge blogu smo vam pripravile nov izziv. Tokratna tema je "Črna, bela in pikica barve"  - Black, White and a Splash of Color. 

Naš tokratni sponzor je članice našega ustvarjalnega tima založil z krasnimi digitalnimi štampiljkami, ki so čisto v stilu 20. let prejšnjega stoletja, zato sem si resnično želela ustvariti voščilnico v stilu art deco. Se vam zdi, da sem se vsaj malo približala? 

* ko zdajle pišem in gledam slike, se mi zdi, da bi bila rdeča obleka bolj glamurozna in bolj art deco. Hmm. ;)




Pokukajte k našemu sponzorju Lemon Shortbread - krasne digitalne štampiljke imajo.


Zmagovalcu ali zmagovalki izziva podarjajo kar 3 digitalne štampiljke, zato se nam le pridružite na izzivu. Čas za sodelovanje se izteče 1. septembra2016.



Uporabila sem digitalno štampiljko Jazz Flapper Girl, pobarvala sem jo z Copic markerji. Izrezala sem jo z MFT tag šablonami, dodala napis in vijugice. na te sem dodala bleščice v lepilu. Ozadje je narejeno z Lawn Fawn štampiljkami.



Uporabljeno:

  • Blazinice: Memento black, 
  • Papir: bela osnova,bel šeleshamer, črn karton, 
  • Štampiljke: Jazz Flapper Girl
  • Šablone: Najlepši par okvir, MFT tag, Tim Holtz Elegant Fluorishes, , 
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix, Copici,
  • Dodatki: Stickles Clear Rock Candy + Doodlebug Sugar Coating bleščice.

Lep pozdrav,
Simona

1 komentar:

  1. Krasna mična gospodična v slogu 60-ih. Lepe barve in celotna kompozicija.

    OdgovoriIzbriši