16. jul. 2013

Danes pospravljam!

Ker je moja ustvarjalna miza v totalnem razsulu in ker nič več ne najdem. ;) Otroka pomagata, pes pa nadzoruje dogajanje. ;)







Pa ve? Imate vedno pospravljeno? Ali vedno ustvarjalni nered?

Lep dan,
Simona




8 komentarjev:

  1. jaz imam to srečo, da je moj ustvarjalni kotiček tako majhen, da moram sproti pospravljat, če ne sploh ne morem delat :D pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  2. Naceloma sem za red, ker tezko zacnem izdelovati novi izdelek v neredu. Vendar sem trenutno v fazi selitve ustvarjalnega materiala in se mi ni dalo vec pospravljat, tako da moja mizi je zelo blizu izgleda tvoji :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz si pa moram vsakič, ko kaj ustvarjam, prinesti vse škatle iz enega prostora v drugega. Na koncu vse zmečem skupaj in potem naslednjič brskam po škatlah in ne vem, kam sem kaj porinila... Posodi mi vsaj psa, da me bo naslednjič nadziral :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Se dogaja
    je kot pri tebi ali še huje
    preden kaj novega ustvarim moram pospraviti-drugače ne gre,
    psa imam pa dva in bolje da ju zraven ni
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Po celi hiši đumbus..., v ustvarjalnici pa obvezno red.

    OdgovoriIzbriši
  6. hmmm, jaz imam kar red. a ne, ko ustvarjam, takrat so vse škatle, predalčki, mapice in podobni pripomočki "razstavljeni" od tal do stropa.Imam pa vedno zadrego, ko dobim ali kupim kakšen nov pripomoček, saj zanj že ni več prostora.pa pes mi ni v pomoč, še posebej ne, ker mi iz koša vleče vlažilne robčke ven I uporabljam jih za brisanje štampiljk in prstov)

    OdgovoriIzbriši
  7. :-) jaz imam rada red, ampak ko začenem ustvarjati je kot bi bomba treščila. Se pa trudim, da po končanem delu vsaj za silo pospravim :-)
    p.s: lepo te je bilo spoznati tudi v živo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem vesela, ko berem, da nisem edina s takšnimi težavami. Saj, predno se resno lotim ustvarjanja, moram obvezno naredit red, drugače ni nič. Kasneje je pa booomba. ;)


    Tina, I feel U. ;) Ni ga hujšega kot bos stopit na ini-mini lego kocko. ;)

    Natali, to naš peso tudi počne, vlači vse možno iz smeti, najraje robčke. ;)

    Hali, tudi jaz sem vesela, da sva se spoznali!

    OdgovoriIzbriši