24. nov. 2012

Ledene snežinke

Bele snežinke na recikliranem kraft kartonu, z napisom in par kristalčki. Se mi zdi, da je čisto dovolj - ne preveč i ne premalo. Sem se pa kar nahecala z to šablono, te snežinkice so res mini mini in se je treba kar potrudit, da jih ne poškoduješ, ko jih jemlješ ven.





Uporabljeno:

  • Štampiljka: slovenski napis (Ustvarjalni dotik)
  • Blazinice: VersaMark 
  • Papir: reciklirane kraft osnove za voščilnice
  • Pripomočki: snežinke šablona Memory Box, We Are Memory Keepers Corner Chomper, pištola na vroč zrak
  • Dodatki: bel Signo pen, polperlice, kristalčki in bel HA embossing prah


 Tudi te so naprodaj, če so vam všeč me kontaktirajte na mail Suzziess@gmail.com .

Lep dan,

Simona


11 komentarjev:

  1. Vau, enostavne in zelo elegantne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau čudovita je ♥.
    To pa verjamem, da je prelepo snežinkasto borduro težko dobiti iz šablone in pritrditi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so lepe. In, ja, tudi jaz sem se soočila s temi zelo lepimi memory box šablonami, ki so tako lepe za videt, ampak je pa kar veliko dela z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  4. To šablono že kar nekaj časa opazujem in si jo želim...in ko vidim, kakšne lepe voščilnice si ti ustvarila, me kar prsti zasrbijo... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj kako so lepe! Super šablona in pa lep napis. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito, ko jih je več skupaj je pa sploh "za pogledat".

    OdgovoriIzbriši