7. jul. 2011

Little things

Summer Card Camp, drugi teden in moja druga voščilnica za tokratno barvno kombinacijo (svetlo in temno oranžna, rdeča, svetlo in temno zelena). Moram povedat, da mi ne leži preveč...



  • Imaginisce Snag `Em Apple Cider colection :leaves stamp
  • Memento black ink, Distress Walnut Stain ink
  • Copic markers
  • Hero Arts stamp for sentiment
  • white and beige cardstock
  • dark brown stiches


Lep dan,
Suzi

5 komentarjev:

  1. Kaj ti ne leži??? Meni se zdi izjemna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa je čisto moja barvna kombinacija :) Res je, da pri tebi teh barv nisem toliko navajena, ampak si se odlično znašla in obe sta krasni, ta venček pa še posebej. Si narezale vse te listke, kaj?

    OdgovoriIzbriši
  3. Suzi, a tebi tudi ne leži? Tudi meni ne, niso to moje barve. Jaz sem čisto brez idej in če ne bi včeraj ravno mafinov delala in našla primernega papirja, verjetno še danes ne bi imela kaj pokazat.
    Tvoji dve sta pa obe zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako enostavna in hkrati tako bogati voščilnici, najbrž zaradi barv, ki gredo tako lepo skupaj.Zelo mi je všeč. tudi meni sta obe prav všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni tudi sta obe cestitke vsec, posebno ta z listki. Izgleda zelo enostavno, a veliko dela je bilo potrebno za izdelavo.

    OdgovoriIzbriši