24. maj 2011

Nakup Sizzix Big Shot mašince in delo z njim

Že pred časom sem se razpisala o razlikah med Cuttlebug mašino in Sizzix Big Shot mašino: Sizzix vs. Cuttlebug . Zadnje čase opažam, da je na tržišču toliko vseh dodatkov, da se prav težko znajdeš kaj je potrebno kupit za začetek, sem se odločila, da napišem tale mali vodič. :))

Ko kupiš Sizzix Big Shot pride v paketu težkem kakšne 3-4 kg. Trenutno najcenejša varianta je, da ga naročite iz CraftSuperStore, skupaj z poštnino vas pride še vseeno kakšnih 20€ ugodneje kot pri nas. ;))

V paketu dobite:

Sizzix Big Shot Machine
 Multipurpose Platform
 Standard Cutting Pad
in to je vse kar potrebujete za začetek in delo z Sizzixom. Sedaj je potrebno le še dokupit dodatke in te pač kupujete po svojih željah/potrebah. Za začetek je mogoče dobro, da si nakupite kakšne osnovne in multiuporabne zadevice kot so embosirne mapice, šablone za okrogli, ovalni, scallop izrez,...

Embosirne mapice proizvajajo različni proizvajalci in prav vse lahko uporabljate v svojem Sizzixu brez problema in brez nakupa kakšnih dodatnih plošč. Izbirate lahko med različnimi vzorci in motivi: Provo Craft , Sizzix, Craft Concept , Crafts Too ...


Kako zložimo Sizzix plošče, da lahko embosiramo z reliefnimi mapicami?
- multipurpose plata in tab 1 plata (se pravi prvi list odpreš in delaš na preostalih dveh)
- prozorna plošča
- embosirna mapica v katero vstaviš papir
- še druga prozorna plošča
- tak sendvič spustimo skozi Sizzix.

Nestabilities oz. nestiji kot jim rade rečemo - so kovinske šablone za izrez različnih oblik - kvadrati, krogi, ovali, oblike z valovitimi robovi... Proizvaja jih Spellbinders in so pakirani po 5 ali 6 kosov različnih velikosti:


Kako zložimo Sizzix plošče, da lahko režemo z nestiji?
- multipurpose plata + tab 1 + tab 2 (vsi listi so zaprti in delaš na vseh)
- prozorna plošča za rezanje (bodite pozorne, da za rezanje vedno uporabljate isto prozorno ploščo)
- papir
- nesti z rezili navzdol (Spellbinders ima v navodilih sicer napisano rezila navzgor, ampak meni tak način bolj odgovarja, saj točno vidim kje nesti zareže v papir)
- še druga prozorna plošča (v to naj nikoli ne zareže noben nesti ali šablona, da bo ostala lepa gladka - zareze iz plošče se drugače poznajo na papirju)
- tak sendvič spustimo skozi Sizzix - če režemo debelejši karton (ali več listov), ga spustimo skozi mašinco 2x.

Nestabilities imajo čisto majhen rob, ki ga je možno še dodatno poudarit na papirju (embosirat). Za to obstaja posebna guma in sicer se imenuje Tan Embossing Mat:

Kako zložimo Sizzix plošče, da lahko embosiramo z nestiji?
- multipurpose plata (vsi listi zaprti)
- nesti v katerem je še zmeraj izrezan papir z rezili navzgor
- 2 kosa gume  (Tan Embossing Mat)
- 3x preložen karton velikosti cca. 30x15 cm
- prozorna plošča
- tak sendvič spustimo skozi Sizzix.  

Še filmček za lažjo predstavo:


(Sama sem sicer to gumo imela, vendar sem jo prodala naprej, ker nestiji čisto lepo embosirajo rob papirja tudi brez. Mogoče za boljši učinek podložiš par listov časopisnega papirja, karton in sicer kar v sendvič, ko z nestiji režeš... ). Embosiran robek narejen s podlaganjemkartona pride tako:



Obstajajo pa seveda še drugi "nestiji" - se pravi tanke, kovinske šablone za izreze različnih oblik drugih proizvajalcev: Nellie Snellen Multi Frame Dies, Marianne Design Creatables,... Sendvič za izrez z njimi pa je enak kot za nestije.

Pomembno:
Standard Cutting plates oz. prozorne akrilne plošče za rezanje uporabljajte tako, da bodo rezila nestijev/šablon vedno zarezala v isto ploščo. Ena tako ostane vedno nepoškodovana. Zareze iz plošč se namreč poznajo na papirju, zato je pomembno, da ostane ena plošča čisto gladka. Sama jih pri uporabi tudi zmeraj obračam tako, da nikoli ne režejo le na enem mestu in isti strani. Plošče se pri uporabi namreč krivijo in lahko tudi počijo, če so preveč zvite. Te plošče je sčasoma potrebno tudi zamenjati - moje so stare leto in pol, naredile so ogromno izrezov in embosiranj (nove že čakajo v predalu):



Tole so nekako osnove za delo z Sizzixom. Nasljednjič bom pisala še o Sizzixovih šablonah, seveda pa bom vesela, če v komentarje napišete  kaj bi vas zanimalo.

Lep dan,
Suzi

16 komentarjev:

  1. Suzi, še tukaj se ti zahvaljujem za odlične instrukcije. Sem že embosirala z srajčko in je super. Jaz sem pa potrpežljivo čakala ma tsiet črne zadeve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Suzi, tudi z moje strani hvala za inštrukcije! Sama sem opisane čare Big shota že spoznala, ker sem ga pred kratkim nabavila in seveda vse tudi sprobala...Vseeno hvala, z veseljem sem prebrala!

    Z nestiji pa tudi jaz embosiram kar tako, da podložim malo debelejši papir (en kartonček) in podlogo za miško in odtis se super pozna...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole pa je res izčrpno in ena super zadevica na enem mestu. Hvala ti za tole, res zelo zelo uporabno, ker ko si kupiš mašinco si kar malo zmeden zraven :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uff...hvala za tole.
    Ker razmišljam o nakupu enega ali drugega, mi vsaka informacija pride prav. Sploh ma nasveti zbrani na enem mestu.
    HVALA še enkrat,
    papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvalaaaaa!!!! Se jutri vrnem na to stran in jo izčrpno "naštudiram". Lepo te pozdravljam:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala za tole..ravnokar sem iz štarcune privlekla Sizzix Big SHot in ga rem sprobat ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. ŽE DALJ ČASA IMAM SRČNO ŽELJO PO TEJ MAŠINCI. SEM NAMREČ UPOKOJENKA IN DOLGE NESPEČE NOČI PREŽIVIM V SVOJEM KOTKU IN SE TRUDIM IZDELATI KAJ ZA SVOJE SORODNIKE. TAKO ZA ZABAVO. AMPAK GLEDE NA FINANČNO STANJE SI KAR TEŽKO PRIVOŠČIM TAKLE STROŠEK. Z ANGLEŠČINO PA TUDI NISEM PREVEČ DOMAČA, ZATO MI NAKUPOVANJE V TUJINI DELA HUDE PREGLAVICE. SE KJE DOBIJO MAŠINE PO BOLJ DOSTOPNI CENI? ALI PA JE MOGOČE KATERA TAKO DOBRA, DA BI V PRIMERU NABAVE V TUJINI KUPILA DVE Z DELITVIJO STROŠKOV SEVEDA.
    hVALA ZA ODGOVOR.
    IVANA
    ivi.pograjc@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gospa Ivana... če še niste kupili mašince se nove prodajajo tukaj http://www.mavricno-drevo.si/artikel/sizzix-big-shot
      Gospa Nina je zelo prijazna in se z njo dogovorite po telefonu, z veseljem vam bo pomagala. Tudi jaz sem pri njej naročila mašinco in je bila najugodnejša v sloveniji.
      Lp
      Nataša

      Izbriši
  8. Danes sem končno dobila svojega sizzixsa in ta navodila so fantastična. HVALA!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super opis, moja težava je tudi bila z temi ploščami kako obračati da se nepozna odtis na izrezku... to sem pogruntala kr sama. Hvala ti pa za tole kako embroziraš robek, to pa mi nikakor ni šlo. bom poskusila tako kod je napisala Amikadeja, kar z debelejšim papirjem in podlogo za miško...

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo! Prodajam skoraj neuporabljeni Big shoot! :) Roza barve z približno 10imi šablonami :D

    Če je kdo zaintresiran naj piše na hana.pirnat@gmail.com

    Lep dan

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdravo. Ce morda katera prodaja zgoraj omenjeno masinico - naj se mi javi na ana.andrijana@gmail.com =) Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdravljene, tale mašinca mene tudi zelo zelo zanima. Ali morda katera prodaja ali ve za koga ki prodaja?
    Hvala

    lp
    Andreja

    OdgovoriIzbriši
  13. Pozdravljene, tale mašinca mene tudi zelo zelo zanima. Ali morda katera prodaja ali ve za koga ki prodaja?
    Hvala

    lp
    Andreja

    OdgovoriIzbriši