1. jan. 2011

Tako!

Prazniki so mimo, novo leto je tukaj, omare so polne sladkarij, kave in čajev... ;-) Da malo presekamo praznično z nečim novim ;-)), tokrat za spremembo ena rojstnodnevna čestitkica:




Se mi zdi, da je takih barv, da  kar kliče po pomladi. Recept je precej enostaven - papir za barvno ozadje, struturiran karton naluknjan z MS luknjačem, Prima rožice, eyeleti in listki (odtiski pobarvani z Promarkerji). Za piko na i še svilen trakec (ko sem že vse zlepila skupaj mi je sicer postalo žal, da nisem dala svetlo modrega - tukaj bi pasal smajli, ki zavija z očmi). Spodnje vogale voščilnice sem zaoblila še z kotno štanco. In enkrat za spremembo nič narisanih okrasnih šivov (čeprav, moram priznat, me je mikalo ;-))

Lep dan,
Suzi

PS: Srečnega pa zdravega! Cmok-cmok!

11 komentarjev:

  1. Krasna cvetoča čestitka!
    Srečno in vse dobro tudi tebi ter veliko ustvarjalnega navdiha za 365 dni :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav res kliče po pomladi!
    Tudi tebi in tvojim vse lepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivo kako začnemo po novem letu stremeti k pomladi :) Tako so mi všeč te pikaste rožice. Zelo lepo narejeno tudi tokrat.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna je. Tudi mene vleče k pisanim barvam, stran od sivine. Čeprav bo menda zima še mrzla. Pust je šele marca, upam, da kurenti vseeno ne bodo imeli veliko dela, in bo pomlad prišla že brez njihove pomoči ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res lepa! Sicer tudi mene mika pomlad, ampak si želim še nekaj zimskih radosti. Se še nisem popolnoma razživela.

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštkana čestitka je nastala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa čestitka! Res tudi mene začne vleči na zeleno takoj po prestopu v novo leto... Vse dobro ti želim, LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Prava pomladna lepotica :)). Veliko veselja in sreče v 2011.

    OdgovoriIzbriši
  9. lepa čestistka v lepih pastelnih barvah, kar paše po vseh rdečih, zelenih, zlatih in srebrnih tonih. tudi jaz sem pred dnevi izdelala nežno rumeno voščilnico za novorojenčka.je tudi mene vleklo k pomladanskim barvam.vse dobro...

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa čestitka, tebi pa srčno, iskrivo, igrivo in nagajivo 2011 :)

    OdgovoriIzbriši