23. jan. 2011

Šopek

Zadnje čase pri svojih voščilnicah vse večkrat uporabljam embosiran papir. Tokrat sem uporabila embosirano vejico, dodala trakec in rožice za šopek, vse v modro-turkiznih tonih.




 Za embosiranje sem uporabila strukturiran karton in površino kasneje malo pobrusila ter tako še malo poudarila embosiran relief vejice. Temnejši kot je karton, lepši je efekt brušenja.




Lep dan,
Suzi

8 komentarjev:

  1. Tudi meni je ta papir strašno všeč. Tvoje voščilnice še bolj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se mi dopade, tako preprosto, vendar lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako fajn učinek se dobi s preprostim trikom! Res lepo! Ampak ni vsak karton tak, večinoma so barvani skoz in skos. Jaz ga iščem, ker bi ga rada trgala in s tem dobila bel rob, pa ne vem, kam naj se obrnem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne voscilnice. Sploh nisem vedela, da se papir lahko pobrusi in dobi taksen dober efekt. Pa, sem se spet nekaj novega naucila. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja, tole sem delala z Core`dinations kartonom, ki bi znal biti to kar ti iščeš. Znotraj sicer ni bel, ampak je precej svetlejši in se bo lepo videlo, če ga boš trgala: http://www.coredinations.com/index.php/products/core-essentials/

    OdgovoriIzbriši
  6. Finta, ko sem pri tebi navajena predvsem na belo barvo s pisanimi dodatki. Super se mi zdi, da si nam pokazala tokrat malo drugačne čestitke in ta tehnika je super izpadla. Lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe, embosirano ozadje sploh ne potrebuje veliko dodatkov, samo kakšen detajl in nastane res prekrasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši