3. jan. 2010

Nagrada

Za lep začetek dvadesetke ;-)) so me Neža, Mojca-mka in Špela razveselile z tole simpatično sončno blogovsko nagradico. Hvala punce!



Naprej jo podeljujem 12 blogerkam/ustvarjalkam, ki jih rada berem in delajo strašno simpatične stvari iz vseh sort materialov:

Marna
Nataša
Marby
Jana
Marička
še ena Jana
NatashaMay
Mojca
Mateja
Anja
Vladuška
Sanza

V tem letu vam vsem želim veliko kreativnega navdiha in seveda vse vse vse lepo. Pa da ne pozabim zdravja, sreče, uspeha, v glavnem res VSE LEPO in DOBRO. Naj bo 2010 res uspeha polna cifra.


lp,

Suzi

6 komentarjev:

  1. Čestitam k nagradici.
    Pa hvala za prečudovitega ježka in tople želje, ki so ga spremljale :)

    OdgovoriIzbriši
  2. oo, hvala Suzi, tudi ti si me razveselila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Suzi! Zelo si me razveselila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tebi in tvojim vse najlepše, polno zdravja, veselja in toplih obejmčkov v 2010.

    Hvala za nagrado. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, kot sem že rekla, tale nagradica ogreje srce!!!

    OdgovoriIzbriši